sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Uusi vuosi, uudet...vaatteet





Olen jo pitkään halunnut tällaista (kuva alimpana) nahkatakkia, ja nyt sitten alesta ostin sen. Se ei ole täsmälleen tuo kuvassa näkyvä malli, mutta melkein. Mun takissa ei oo näkyviä nappeja, ja siinä on paksut mustat resorit hihansuissa, kaulassa ja lantiolla. Siis sellaisesta villantapaisesta aineesta. Se on aitoa nahkaa, Vero Modan mallistoa Stockalta. Siellä oli tasan yksi kappale noita ja täsmälleen oikeaa kokoa.

Sen kanssa sopisi mainiosti tällaiset acid wash -farkut, kuva Elloksen uudesta kevätmallistosta. Näissä huomioi slimmiys+vähän pillimäiset lahkeet. Olen niiin iloinen tuosta takista.

Tässä vielä parit kengät, joita olen ihaillut ebayssa. Näistä parhaat on nuo mustat hapsusaappaat, jotka myös sopisivat tuoin nahkatakin kanssa. Toisaalta, turkoosi on ihana väri... Ja noissa ruskeissa on ihanat yksityiskohdat: "luodit". (Sori about the big pictures, olen niiin käsi tämän elektroniikan kanssa :/)

Ei kommentteja: